13 stycznia 2012

Gdzie nieobuty łowi buty w sieci

Post z cyklu na życzenie, a co mi tam:) Na nieobutym profilu Ania Sobczuk poprosiła o adresy sklepów z butami. Podaje zatem listę z krótkimi opisami. UWAGA! Jak będziecie jadły ryż z masłem do końca miesiąca - to nie moja wina. Zresztą, nie jest tak strasznie. Proponuję posypać potrawę vegetą:)

Nie ze wszystkich wymienionych sklepów korzystałam, ale znam je z opowieści innych butomaniaczek:)

1. Jak dla mnie królestwo butów - www.butyk.pl 
Ten sklep ma wiele plusów, ale do najważniejszych należą: olbrzymi wybór dobrych marek, dobre przeceny, bardzo szybka wysyłka kurierska (powyżej 200 złotych za darmo), zniżki za zamieszczanie komentarzy, bardzo fajne opakowania butów:). Polecam też ich profil na facebooku, codziennie można wygrać parę butów:) Zakładka z ubraniami jak dla mnie kiepska, zachowawcze ubrania, nie w moim stylu. Ale może znajdziecie coś dla siebie:)

2. www.ebuty.pl/
Na pierwszy rzut oka albo sportowe, albo (jak dla mnie) pańciowate, ale warto przejrzeć, bo można znaleźć perełki. O ile się nie mylę O. od grochówki kupowała w nim swoje meliski:) Ja (póki co) nic.

3. eobuwie.pl
Duuuuuużo klasyki. Wpadły mi w oko:
te
tylko, że rzygam już camelem:D
te
fajne klasyki
te
piękne, ale ciut drogie :/
te
?
 nie, jednak nie

4.eastend.pl
Dla fanek martensów i conversów. 100% pewności, że są oryginalne. U właściciela sklepu (jeszcze na allegro) kupiłam swoje pierwsze (z dwóch par, wow) martensy (niebieskie). Darmowa przesyłka i  zniżka 20 złotych (jeśli zapiszesz się na newslettera). A, ten sprzedawca często współpracuje z grouponem, warto śledzić.

To były sklepy zbiorcze. A teraz lista konkretnych firm i ich sklepów online:

1. Król wszystkich króli(ków) vagabond.com
Jestem fanką tych butów, ale ich sklepy są w niewielu miastach w Polsce (w Warszawie jest w Złotych Tarasach). Na szczęście jest sieć, a w niej: obniżki, stare kolekcje, bardzo dobre zdjęcia. Cud miód.

2. Solo Famme
Nie sprawdzałam sklepu on line, ale kupiłam kiedyś ich buty w stacjonarnym sklepie. Twarda podeszwa:( Ale może tylko mi się tak trafiło:) Mają teraz wyprzedaż, warto zobaczyć.

3. Wojas
Psioczyłam na nich na totutaju , ale można znaleźć coś fajnego.

4. Zara
Czego nie znajdziesz w sklepie, masz szansę znaleźć tutaj:)



A teraz lista zbiorowa lista sklepów zagranicznych:)

1. www.asos.com
Ech, kto nie zna asosa ten...szczęśliwy. Bo jak pozna, to utkwi. Jest tu wsio: ciuchy, torby, buty, kosmetyki, biżuteria. Wysyłkę mają darmową. Także przeliczamy funciaki na polskie złotóweczki i zamawiamy. A, przyjmują też zwroty - również za darmo:)

2. Hudson
Wiem wiem, nie wszystkim się podobają. Ale dla mnie są boskie. Niestety póki co - w strefie marzeń :( Ale jak tylko zdobędę zbędne parę stówkę kupuję te: http://www.hudsonshoes.com/encke-beige-suede-506.html

3. Zalando
Patrzcie na te przeceny:D Zamówienie zbiorowe?:D

To wsio ode mnie, myślę, że wieczór macie z głowy.
Jeśli macie jakieś swoje sprawdzone sklepy - dajcie znać:) Dopiszę do listy:)

1 komentarz:

  1. proponuję:
    butsklep.pl - fajny wybór butów około sportowych (!trampki!)przystępne ceny, i odbiór osobisty niedaleko Ciebie ;)
    sklepy internetowe sieciówek hiszpańskich (stradivarius, bershka, pull&bear) dużo większy wybór niż w salonach choć jeszcze żadnego nie wypróbowałam.

    i edit: mieliski są z butyku :)

    O.

    OdpowiedzUsuń

Anonimie, nie bądź taki, podpisz się!