28 marca 2012

O czym myślą bojówki

No tak to jeszcze nie było, żeby w ubraniu doszukiwać się symboli. Owszem szpilki mogą sprawić, że staniesz się Carrie, a opaska na jedno oko zrobi z ciebie pirata, ale żeby łachy gadały, to pierwsze słyszę.

No dobra, trochę je zmusiłam do tej rozmowy.

Nieobuty: Zielone bojówki! Kim jesteście? GADAĆ!
Zielone bojówki: Jesteśmy wojownikami, symbolem przemocy i radosnych harców na zdobytych ziemiach, o Pani!
Nieobuty: O wy głupie spodnie! Na zdobytych ziemiach lepiej tańcować w sukience!
Zielone bojówki: Bo my jesteśmy dla facetów, nie babskie!
Nieobuty: Milczeć! Jesteście zielone i głupie. Włożę was do pracy. Jak będę szła na ziemie zdobyte, nawet o was nie pomyślę!
Zielone bojówki: Do pracy... Łeeee.
Nieobuty: Milczeć! Włazić na tyłek!

Potem zagadałam do jaskólczej koszulki:

Nieobuty: Jakólcza bluzko, a ty co symbolizujesz?
Jaskólcza bluzka: Zieeeew, no chyba ten, wolność, jakoś tak. Nie wiem o co chodzi, bo i tak całą zimę przesiedziałam w szafie.
Nieobuty: Jak to wolność? To co ty nic nie mówiłaś, żeś taka fajna?
Jaskólcza bluzka: A bo ja wiem... Chyba mi się nie chciało.
Nieobuty: Głupia! Wskakuj na mnie. Pójdziesz do roboty!
Jaskólcza bluzka: Co??? Weź no, nie chce mi się! Woooooooooolność!!!!!
Nieobuty: W ramach tendencji wolnościowych cię nie uprasuję, pasi?
Jaskólcza bluzka: Lepszy rydz niż nic.


Na pytanie: "Gadasz z ubraniami??", odpowiadam: "Nie, zmyślam to sobie, nie mam czasu na gadanie z ubraniami. Gadam z podkładem (wmawiam mu, że jest głupi), tuszem do rzęs (o pogodzie) i sokiem marchwiowym (codziennie proszę go by mnie nie zapomarańczowił)".


Z butami nie gadam! Buty sa ok. Milcząc znoszą ciężar... nie mój! Tego świata oczywiście!!

3 komentarze:

  1. Może nie na temat, ale gdy zobaczyłam pierwsze zdjęcie, byłam przekonana, że to... ja :)))).

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW, to dla mnie komplement! :)
    Podobna fryzura - to na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam takie same bojóweczki, ale nie służą mi dobrze :<

    OdpowiedzUsuń

Anonimie, nie bądź taki, podpisz się!