8 maja 2012

5-10-15

Kurde, jak to było mieć 15 lat? Z tego co pamiętam to tak sobie, bo: a. mówisz sobie, że jesteś paskudna i gruba, b. chłopaki mają pryszcze, c. są klasówki z matematyki, d. rodzice cię wkurwiają. Ale są też dobre strony: a. myślisz sobie, że możesz zrobić wszystko (zostać kierowcą ciężarówki, wykładowcą na Oxfiordzie, sprzedawczynią w Biedrone) i możesz mieć z tego kasę, b. wracasz do domu ze szkoły a tam gotowy obiad podsunięty pod sam nos, c. masz swoją przyjaciółkę NA ZAWSZE, i nikt ci nie powie "że to się skończy", d. wierzysz i przysięgniesz na wszystko, że twój chłopak zostanie twoim mężem, będziecie zwiedzać świat i całować się na każdym napotkanym moście, e. będzie zawsze tak cudnie, jak jest teraz :) I bardzo dobrze, że istnieją te pozytywne myśli, bo możnaby się nieźle zatrwożyć tą burzą cholernych hormonów :)

Ta blondynka to moja siostra, dzisiaj kończy 15 lat. Myślę sobie: niemożliwe. Mimo że widujemy się dość często, to i tak funkcjonuje w mojej głowie jako słodki 5-latek, który nadużywał słowa "kurwa". I dobrze, słowo "kurwa" jest w życiu potrzebne.

 No to kurwa przejdźmy do butów. Jak widać, odziedziczyła po mnie zamiłowanie do paskudek :) Ale kiedy nosić takie brzydulce, jak nie wtedy gdy ma się 15 lat (lub 28 - jak ja):




To niebieskie w tle to trampolina mojej kolejnej siostry, ale o niej następnym razem (też fanka butów, kosmetyków i kotów).




Stawiam perły przed świniaki, że nikomu się nie spodobają:))))))) Ale według mnie są boskie :))


To też moje faworyty:)


6 komentarzy:

  1. Sto lat siostrze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo :>

    Brzydota górą!

    OdpowiedzUsuń
  3. No i przegrałaś perły, bo mi się wszystkie Katarzynkowe buty podobają :3
    Sto lat!
    Sto lat, Cass!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie chcesz świniaczka?:))))))))

      Usuń
    2. Świniaczki są słodkie, ale perły mogę sprzedać i mieć duuuuuużo świniaczków :33

      Usuń
  4. Brzydota górą? Czy ja wiem. Siostra nie taka brzydka.

    OdpowiedzUsuń

Anonimie, nie bądź taki, podpisz się!