11 maja 2012

Zagrasz z Buką?

Bukę znają chyba wszyscy, a kto nie zna - odsyłam na jej fejsBUKowy profil, na którym można dowiedzieć się o niej wiele. Powszechne opinie są jednak grubo przesadzone. Że wieje chłodem, że jakaś nieprzyjazna, że chce pozabijać Muminki, rozwalić dolinę, usiąść na jej środku i zaśmiać się szyderczo. Oj tam. Może i nigdy się nie przedstawiła, może i nie powiedziała "hej!", ale do cholery, kto chciałby mówić "dzień dobry" Muminkom. "Dzień dobry, jestem waszą sąsiadką, zagrajmy w pokera!". Już widzę zapaloną do pokerowej potyczki Migotkę i rozgrzanego do czerwoności Ryjka. Szczerze nie cierpię tych białych potworków i ich kolegów. 


Szczerze mówiąc, nie planowałam tego, ale jakoś tak się dziwnie złożyło, że bardzo mi dzisiaj pasuje bukowa sukienka. Skoro Buka mówi: "Pierdolę pokera z Muminkami", to ja też (cóż za dyskretna aluzja, że ludzkość mnie dzisiaj wkurwia :D).


Żeby zmienić temat, na ciałku mam sukienkę z 160cm, a na łapce bransoletkę od Kozy (ale nie prowadzi sklepu, więc nie podlinkuję).



5 komentarzy:

  1. jaki z Ciebie mafiozo :D:D

    oj, jak można nie lubić Muminków, 3 lata temu obejrzałam wszystkie odcinki:> http://www.youtube.com/watch?v=tDo3Lg2zzjs

    Klarcix

    OdpowiedzUsuń
  2. "Pierdolę pokera z Muminkami" hhaaaa leje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Się pytam: po co zakładasz te akulary? No po co?! Zdejmuj juz już już szybko.
    Nie dość, że stopy nie daje to jeszcze oczy zasłania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo mam już trzy fałdki opuchnięcia:) Okulary są pomocne:)

    OdpowiedzUsuń

Anonimie, nie bądź taki, podpisz się!