22 stycznia 2013

Cześć, zimo!

Niby przyszłaś już jakiś czas temu, ale dopiero teraz jest cię u mnie od chuja. Rok temu Internet zdominowały takie obrazki z napisem: "Zimo, wypierdalaj", i ja mam takie życzenie na teraz, na ten dzień, na ten rok, na już. Zimo, idź sobie stąd!


Sama się zastanawiam, jak mogę być tak wulgarna i w pierwszych zdaniach uroczego posta o cieplutkich śniegowcach siarczyście przekląć już dwa razy. Co gorsze, czuje w brudnej jak piec węglowy duszy, że na tych dwóch się nie skończy. No ale jak tu sobie poradzić bez "kurw", kiedy... Jest taka zabawa w skojarzenia, ja podaję słowo, a ty szybko podajesz kolejne, które ci się kojarzy z tym moim. Takie pierwsze skojarzenie. No to hop! - Zima! ..... - Kurwa!

Zima to nie tylko problemy z odśnieżaniem, odlodzaniem, odpalaniem silnika, to również poważny problem obuwniczy. Zapomnij o pięknych skórzanych kozaczkach! Zima uwielbia pozbawiać ludzi skórzanych kozaków! Najczęściej sypnie w nie solą, a wtedy nie zmiłuj, możesz je grzecznie odprowadzić do bucianego raju, bo tu na ziemi, już ci nie posłużą (chyba, że lubisz buty w artystyczne białe mazy:)).

Do niedawna myślałam, że najlepszą bronią są Emu. Kochane, ciepłe człapaki. Tak było, dopóki nie dostałam od Mamy tych okropnych śniegowców. Wyglądało to mniej więcej tak: - Zobacz, kupiłam ci takie śliczne, cieplutkie buty! - Mamo, są okropne!! - Dziecko, myślałam, że ty lubisz brzydkie buty!
No i jak tu kłócić się z Mamą, skoro i tak "ma zawsze rację"... I tak brzydkie buty (jak się okazuje kolejne) trafiły na moje stopy, a wtedy... Przepadłam:) Są tysiąckrotnie cieplejsze niż Emu, są wąskie (Emu to jedne z najbardziej szerokich butów ewer), nie przemakają (niestety, Emu nie dają sobie rady z kałużami), no i są brzydsze :) Idealne na brzydką, okropną, chujową zimę! So, meet my śniegowce:)


 
Wybaczcie, że bez kurtki, ale to byłaby przesada. Tyle brzydkich rzeczy w jednym poście:) 

10 komentarzy:

  1. Oj nie jest z nimi wcale tak najgorzej :) Ale ja jestem wierna emuszkom, nie ma to jak wygrzać stopę w najwygodnijeszym bucie ever :)

    A co do zimy, to popieram, podpisuje się po petycją żeby już sobie wypiertego... Brnięcie przez zaspy, odkopywanie samochodu i czekanie na opóźnione autobusy to nie to co tygryski tolerują! Chcę wiosny!!!

    Aale

    P.S. Wylazła na mróz bez kurtki a potem 'lumbago popierdoli' ;DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)Wyszłam tylko na chwilę, może lumbago nie dopadnie :)

      Usuń
  2. Te buty są mega, sama popierdzielam w kozaczkach z dnia na dzień podziwiając co raz to nowe mozaiczki. Do dzisiaj, wyciągnęłam trapery paskudki i popirerdzielam jak torpeda ;) szkoda, że nie są wyższe bo piszczele marzną mimo rajtek na tyłku.

    Neit

    OdpowiedzUsuń
  3. A na śniegowcach nie robią się wzory z soli?

    Jak dla mnie, zima mogłaby trwać od 5 do 27 grudnia. A potem sio :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olga, jestem za!!:) Myślę, że ten czas powinien zimie zdecydowanie wystarczyć :)

      Usuń
    2. aaaa, śniegowce są wolne od soli!! Nie mam pojęcia, jak się to dzieje:) Może to jakiś super materiał antysolny?:)

      Usuń
  4. materiał antysolny tkany w piwniczce w wieliczce
    kroole=rule

    OdpowiedzUsuń

Anonimie, nie bądź taki, podpisz się!