10 października 2013

Ostatnia jesień przed 30

Upiłam się ostatnio z przyjaciółką i na jej balkonie z widokiem na wielkie miasto przysięgłyśmy sobie, że 30. urodziny obchodzimy wspólnie. Że będzie ekstra, że będziemy miały korony, diademy i najpiękniejsze sukienki, że zaprosimy wszystkich. Się trzydziestką rozmarzyłyśmy.

Na kacu dopadła mnie myśl: "Boże, jest tyle rzeczy do zrobienia przed 30!". Mąż - nie ma, mieszkanie - nie ma, dziecko - brak, szmal, fura i komóra - pliiis! Prócz tego zapragnęłam być szczupła i fit do 30. Zrobić porządek z cerą. Więcej spać, mniej jeść. A właśnie w temacie diety. Po 30 zmniejsza się metabolizm więc wypadałoby przejść na jakąś dietę. Wiem, wyrzucę z jadłospisu  przetwory mleczne. A może też gluten! Niski indeks glikemiczny będzie od dziś jednym indeksem jaki tknę! No dobra, od jutra! I te ćwiczenia... Na co tu się zdecydować? Chodakowska, Mel B, bieganie, rower, a może joga?

Trzydziestka to też czas na jakieś zajebiste wyzwanie, spełnianie marzeń, zryw wolności aka młodości! Tatuaż? Skok ze spadochronem? Podróż stopem po USA? Przez łeb przeleciała też myśl o tym, że można przecież pozbyć się worów pod oczami. Chirurgicznie.

Na szczęście kac minął i wróciłam do leniwego robienia zdjęć butów na upierdolonym lustrze!



Czy ktoś ma jakiś pomysł na fajną ostatnią jesień przed 30 urodzinami? Może być głęboka woda, oby mi się spodobała! I nie, nie nauczę się pływać ani tańczyć!!!



7 komentarzy:

  1. Ta jesień też jest moją ostatnią przed trzydziestką. I wiesz co? Mam to głęboko... w nosie :-P

    Nie zamierzam umierać w przyszłym roku, całe życie jeszcze mam przed sobą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne podejście:)) Tylko... brakuje mi jednak jakiegoś małego szaleństwa:)

      Usuń
  2. Chyba przed 30-tką musimy jeszcze jechać nad morze, upić się i tańczyć nago na piasku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale żeby tańczyć nago, muszę jednak poćwiczyć.

      Usuń
    2. Eeee nie ma takiej potrzeby, po alkoholu każdy jest giętki :) czasami nawet za bardzo :)

      Usuń

Anonimie, nie bądź taki, podpisz się!