10 października 2013

Problem (z) głowy

Mam taki problem z górną częścią mojego ciała czyli głową: ilekroć zaczyna się jesień i czas na zakup czapki, pojawia się pytanie: jak znaleźć coś na tak duży łeb oraz jak znaleźć coś co nie zrobi mi z włosów przylizanych strąków. W dobie czapek-kondomów znalezienie odpowiedzi na te pytania równałoby się z odkryciem na miarę "jaka jest istota czarnych dziur". A może ktoś już to wie?

Znalazłam coś takiego w H&M. Wszystko mi się bardzo podoba i jest mi w tym  bardzo do twarzy. Pełen sukces! Owszem, czapka trochę zbyt obcisła, ale nie oszukujmy się, za luźnej czapki mogłabym szukać w sklepie z workami na ziemniaki. A tego nie zrobię, bo worki mogłyby podrażnić mój skalp.

Od tyłu sfotografował mnie najlepszy PYSK świata.

Wszystko prócz swetra - z HAMA:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Anonimie, nie bądź taki, podpisz się!