18 października 2013

Spod oka


Zmarszczki pod oczami bywają urocze... Zwykle jednak są zwyczajnie frustrujące, a dzień przed urodzinami nawet wkurwiające. Tak jak i opuchlizna pod oczami, wory pod oczami, cienie pod również oczami. Jak się tego pozbyć spod oczu? W końcu wypoczęte spojrzenie to połowa sukcesu. Mnie się tej połowy nigdy zdobyć nie udało.

Od kremu pod oczy oczekuje jedynie nawilżania, ale gdybym trafiła na taki co zlikwiduje wory pod oczami byłabym naprawdę szczęśliwa. Zrobiłam krótki ranking kremów, których używałam. Pominęłam tyle żele Flos Leku (świetlik, bławatek, dupatatek), bo moim zdaniem równie dobrze można sobie wklepać pod oczy trochę kisielu. Zero efektu.




Na ostatnim miejscu (choć na focie opatrzony jako nr 1) jest krem z Glossy Boxa. GlySkinCare. Na tubie jak wół napisane: likwiduje opuchliznę, wory i cienie. Od siebie dodam: to nie prawda! Jest to krem bez właściwości. Kosztuje 39 złotych.

Na drugim miejscu Clinique All About Eyes Rich. No i to jest dobry krem! Podobno napakowany silikonami i innymi takimi, ale kurna DZIAŁAJĄ. Zmniejsza wory i bardzo dobrze nawilża. Problem? Cena. Prawie 250 zł.

Na pierwszym miejscu coś co robi to samo co Clinique, ale za 16 złotych. To maść pod oczy z witaminą A Vita Pos. Nie nadaje się raczej pod makijaż, ale na noc super. Nawilża mega, wory mniejsze. Czy rozjaśnia cienie? Nie wiem, bo nie mam (niemożliwe!!). Można ją kupić w aptekach.

2 komentarze:

  1. Ja ostatnio kładę pod oczy olejek rycynowy. Różnica jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Olejków to ja jeszcze nie kładłam pod oczy! Ale wory mniejsze? Czy nawilżenie jedynie?

    OdpowiedzUsuń

Anonimie, nie bądź taki, podpisz się!