11 lutego 2014

Lustra

Mój nowy pomysł! Ściana luster! Póki co, są dwa, ale będzie więcej. Póki co, są cholernie NIEDOUMYCIA, ale spoko - i z tym się uporam! Póki co, nie potrafię ich ładnie sfotografować, ale na szczęście ściany nie chodzą. Stoją jak opłacone modelki.

Lustra w ilości hurtowej (w domu są jeszcze dwa inne) kupiłam w magazynie ze starymi rzeczami. Mogłam się chociaż chwilę zastanowić i na przykład dookreślić rodzaj uszkodzeń, ale coś sprawiło, że widziałam jedynie ścianę owalnych luster w mojej garderobie. No i jest. Znaczy zaczyna być.



8 komentarzy:

  1. Super pomysł! Dużo starych, odrapanych luster na ścianie.... MARZENIE! zaczęłam się już nawet zastanawiać, gdzie by tu upchnąć ścianę luster w mojej 49 metrowej hawirze. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. :)To mała ściana, ale...:) zobaczymy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie się komponują z nosorożcami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to chociaż tyle dobrego, że wszystko do siebie pasuje :D:D:D:D:D

      Usuń
  4. Świetny pomysł! Też chcę ścianę luster! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napędzacie mnie, dziewczęta :D A juz myślałam, że to gówniany pomysł :D

      Usuń

Anonimie, nie bądź taki, podpisz się!