19 sierpnia 2014

Buty - jesień 2014

Wreszcie zbliża się moja ulubiona por roku!!! Kurtki! Wow! Botki! Wooww! Dżinsy! Woooooow! Jesień! Ihaaaaa!!

...


Tak, kalosze i przeciwdeszczowe kurciochy wypieram z podświadomości i nie uwzględniam ich w tym poście. Skupmy się na pozytywnej wizji świata.


Poszperałam trochę w sklepach obuwniczych (Pamiętacie, były kiedyś takie. A nie że Aldo czy Zara.). I znalazłam sobie małą wyprawkę na rozpoczęcie roku szkolnego.



Do rzeczy:

Zwierzątkowe Vagabondy



Wysokie na idealnym obcasie z jeszcze idealniejszym czubeczkiem (słodyczka). Jedyną niesłodyczką jest tu cena - ponad 700 zł. Vagabond.






I męskie Nike. Fajne, no nie?





A taką niespodziankę zostawiłam na koniec. Jestem w nich zakochana od kilku miesięcy. I kiedy znalazłam je w cenie, która mi odpowiada, zabrakło mojego rozmiaru. Pretty Nana





10 komentarzy:

  1. Tylko tyle? Ja nastawiałam się na tasiemca butowego! ;)
    Ja, jak co roku, polować będę na botki idealne i takowych nie znajdę, lajf.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MINIMALIZM, moja droga! :D:D:D

      Poza tym nikt nie chce czytać długich postów. Tfu, oglądać :D:D:D:D

      Usuń
  2. to ja wezmę te kozaki, Ty zabieraj resztę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są boskie:))) Są boskie również w realu. Nienawidzę świata bez grubej kasy w portfelu.

      :D:D:D:D

      Usuń
  3. Ja bym chciała te drugie i ostatnie :)
    Uwielbiam jesień - też się cieszę - nie będę narzekać że poda - obiecuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Wreście będzie można nosić fajne rzeczy :D

      Usuń
  4. Ja bym przytuliła te brązowe kozaki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :D Widzę, że mają grono wielbicielek. Mogłyby stanieć :)

      Usuń
  5. Piękne botki, chcieć, chcieć!

    Aleale

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekamy na wyprzedaże. Do stycznia damy radę.

      Usuń

Anonimie, nie bądź taki, podpisz się!