21 stycznia 2015

Hit! Podkład plus olej



Kupiłam sobie jakiś czas temu podkład MAC Studio Sculpt. To był zakup spontaniczny, a może nawet kompulsywny. Stawiam na to drugie. Tak czy siak okazał się wielkim niewypałem. Czy to nakładany ręką, gąbką, czy pędzlem wyglądał na twarzy bardzo bardzo źle.

Po pierwsze nie krył. Ryjek jak był czerwony, tak trwał w tym kolorze...
Po drugie robił plamy. W pewnych miejscach na twarzy trwał, a w innych już nie.
Po trzecie wchodził w każdego pora i uwidaczniał go.
Po czwarte miałam wrażenie, że mam na sobie ciasto,grudkowatą masę.

Zwykle wywalam takie kosmetyki, ale ten był drogi i jakoś tak... Chciałam komuś oddać, ale nikt nie okazał się godzien :). I tak MAC leżał sobie w koszyku z innymi odrzutami i był moim kosmetycznym wyrzutem sumienia. Aż tu nagle....




Obejrzałam ten film Gossa (znacie Gossa, prawda?) i zrobiłam, jak kazał: wzięłam porcję podkładu i kroplę oleju arganowego. Pomieszałam, nałożyłam na twarz i... CUD. Wszystkie wady zniknęły! Kryje, super się rozprowadza, nie smuży, nie podkreśla porów, nie znika po 10 minutach (wytrzymał około 10 godzin bez poprawek). Samej mi w to trudno uwierzyć, ale ten trik zmienił oblicze gównianego podkładu. Teraz jest to oblicze cudownego podkładu!! Teraz zachowuje się jak kryjący, ultra trwały krem BB. Jupiajejeje!

Spróbujcie, co Wam szkodzi:)

15 komentarzy:

  1. Może prościej byłoby nabyć taki który kryje bez czary-mary? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba! Ale jak już się wydało ponad stówkę na badziew człowiek szuka i w czarach.. :D

      Usuń
  2. Mam awokado, co mi szkodzi....Dzięki za tego posta <3 Mój ukochany REVLONIK dokładnie tak się zachowuje....lovciam.
    Neit.

    OdpowiedzUsuń
  3. tak patrze, ze mam same podkłady (no dobra, mam tylko dwa :P) na bazie wody. To chyba się nie nadadzą? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój wodny loreal zadziałał. Nie pytajcie, jak to możliwe. Błogosławiony Goss dokonuje cudów!

      Usuń
    2. W sumie to może byc dobry pomysl, bo podkladow na bazie wody nie powinno stosowac sie zimą (o ja niedobra :)), a tak może staną się bardziej odpowiednie na tę porę roku. Póki co zmieszałam olejek marula z Aqua Jelly BB Holika Holika i co dziwne faktycznie zwiększył znacznie krycie, produktu, który sam z siebie nie krył wcale! Szok! Jutro przetestuję z Chanel Vitalumiere Aqua, który niekiedy wydaje mi się za pudrowy :)

      Usuń
    3. Ja też zmieszałam z BB Holiki i też było mega. Czy ktoś potrafi to wyjaśnić?:)

      Usuń
  4. A ten MACzek nie jest na bazie wody? Bo z podkładami na bazie wody to chyba nie pyknie, co?

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyka, dziewczyny, pyka! Dzisiaj zmieszałam argana z takim wodnym z loreala i, kurwa, działa. Nie wiem jak to się dzieje. Czy to nie przypadkiem wbrew jakimś zasadom chemicznym, ale... próbujta!

    OdpowiedzUsuń
  6. W moim Bourjois i tak jest olejek jakiś, więc może dlatego tak go lubię ;-)
    Ale za to już wiem, jak się wymawia "jojoba" :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też długo używałam BHM:) Super podkład:)

      Żożoba? :D

      Usuń

Anonimie, nie bądź taki, podpisz się!