24 stycznia 2015

Sprawdź, czy cię lubię :)

Czasami wydaje mi się, że żadnych, ale przecież to nieprawda.  Lubię ludzi. 


Lubię ludzi, którzy nie przesadzają z entuzjazmem. Nadmierny entuzjazm mnie wkurwia. Spinam się i po trzech sekundach od jego wybuchu mam ochotę uciec do swojej nory, gdzie nikt nie krzyczy: uda się!! :)

Lubię ludzi, którzy nie ględzą o swoich pasjach. Bo mówić mogą. Natomiast zamęczanie wiecznym gadaniem o rodzajach znaczków pocztowych albo broni palnej mnie nudzi, męczy. Zwykle też JA nie mogę nic wówczas powiedzieć, więc rozumie się samo przez się, że mam prawo czuć się źle :)

Uwielbiam ludzi, którzy się umyli. Kocham ich:)

Lubię też tych, którzy tak jak ja, nie otwierają się w trzy sekundy od poznania. Męczy mnie to bardzo, wolę odkrywać, niż mieć podane na tacy.

Uwielbiam i cenię tych, którzy nie nalegają, żebym się zwierzyła, albo spotkała, albo powiedziała co u mnie.

Bardzo lubię, gdy widzę, że komuś na mnie zależy (no a kto nie lubi:)). Czy to w przyjaźni czy w rozmowie koleżeńskiej czy jakiejkolwiek innej. Żeby nie było, nie wymagam deklaracji o przyjaźni do grobowej deski od koleżanki, wiadomo, że na każdym etapie znajomości, pokazywanie "tak zależy mi", wygląda inaczej...:)

Lubię ludzi z poczuciem humoru. Na maksa. Wiadomo, że ci z poczuciem humoru mnie kupują od samego początku...:)

Lubię też tych, którzy przyznają się do błędów.

Lubię tych zwyczajnych, zupełnie bezbarwnych, na pierwszy rzut oka nieinteresujących.




A wy?

7 komentarzy:

  1. Hahaha tez lubie ludzi umytych i niemęczących :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nienawidzę nadmiernego entuzjazmowania się. Niestety, cała moja branża jest przesycona tego typu osobnikami i na co dzień jestem zmuszona do obcowania z nimi i nieustannego ostudzania ich zapału haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często spotykam się z takim naiwnym optymizmem, takie hip hip hurrrra.... :/ Jakby nie można było zachować zdrowego rozsądku :D

      Usuń
  3. you're my long lost sister ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja lubię Nieobutego :*

    Lubię dobrych ludzi, z poczuciem humoru, ludzi po prostu normalnych lub tez pozytywnych wariatów:) A nie trawię 'drama queens'.


    Aleale

    OdpowiedzUsuń

Anonimie, nie bądź taki, podpisz się!