8 marca 2015

Fakty

Fakty są takie, że tęsknie za blogowaniem. Każdego wieczoru postanawiam sobie, że ten... Że tego.. Że jakieś foty, że coś napiszę. Bla bla. Rano jestem zbyt niewyspana, by robić zdjęcia, wieczorem zbyt zmęczona by pisać. A w głowie tyle myśli (myślałby kto)... :)


Z tagiem jest łatwiej. Możesz go zrobić od ręki. Gdy Twoje życie przypomina wielkiego włosowatego kołtuna, zaplątanego na tysiąc sposobów, napisz post tagowy! Voila! Pomysł wzięłam sobie od Kozy, mojej przyjaciółko-blogerki.

10 faktów z mojego życia (skupmy się na modowych i urodowych tematach)

1. Bardzo chciałabym mieć włosy koloru blond. Za każdym razem proszę o blond moją fryzjerkę i za każdym razem go nie mam. Podobno nie mogę mieć blondu, bo nie będzie mi pasował. Bardzo możliwe :(

2. Ostatnio zapytałam swojego konkubenta o mój styl. Powiedział, że bardzo się cieszy, że wreszcie się zmienił ze straszliwie dziwacznego na bardziej ludzki. Podobno do niedawna wyglądałam, jakbym non stop chodziła w czymś, co jest workiem. Chłop nie zrozumiał idei oversize!!

3. Jestem strasznie konsekwentna jeśli chodzi o dbanie o siebie. Dwa razy dziennie smaruję balsamem całe ciało, robię regularnie peeling, stosuję odżywki do włosów, wsmarowuje krem do skórek, regularnie robię pedikiur i manikiur. Używam wszystkich kosmetyków, jakie mam. Nie wiem, czy coś to daje. Chyba wyglądam jak reszta ziewczyn, które zapominają o peelingu.

4. Moim fetyszem są buty. Jako że ogranicza mnie budżet, kupuję raczej klasyczne modele. Najczęściej troszkę męskie, ale ostatnio też szpilki. Gdybym jednak miała więcej kasy na bank kupowałabym szalone okazy. Takie jak te @nuncshoes :)



5. Bardzo lubię drogie kosmetyki i uważam, że są zdecydowanie lepsze niż tanie :D

6. Jestem przewrażliwiona na punkcie jakości ubrań. Szukam jej nawet w Centrum Chińskim. I znajduję!!! Kupowanie u tzw. polskich projektantów nie gwarantuje lepszej jakości niż ta z H&M.  Trzeba macać, czytać metki i nie dać się zwariować.

7. Chciałabym umieć się pięknie malować, albo żeby ktoś to zrobił. Wg mnie piękny makijaż wygląda tak (by Ania Milarczyk):



8. Uwielbiam dbających o siebie mężczyzn. Sprawiają mi wielką przyjemność, gdy dbają o swój wygląd, o strój. Uważam, że to wyraz szacunku wobec innych.

9. Największe odkrycie mojego kosmetycznego życia to bronzer! To mi robi kości policzkowe!!

10. Choć uważam, że powinnam być szczuplejsza i wiecznie odchudzam się od jutra, to... nie mam problemu ze swoim rozmiarem (42) i nie próbuję się wciskać w nic mniejszego :)

14 komentarzy:

  1. Jesteś fajna <3
    Przerażają mnie kobiety wciskające się w 36 aby wyglądać jak szynka! A ciuchy oversize to zbyt dużo jak na mózg mężczyzny, wybacz niedoskonałemu :)
    Alllle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tego nie rozumiem. Już pal licho wygląd, ale to przecież diabelsko niewygodne! Blech!

      Chłop i oversize to jakieś odległe wyspy, które nigdy się nie spotkają. :)

      Usuń
  2. zawiodłaś mnie , nie zaglądałaś pod spódnice w TV :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale gdy w radiu grał Papa Dance biegłam do telewizora, by zobaczyć zespół. Bo myślałam, że działają razem - radio i tv. :D

      Usuń
  3. :) Zawsze chcemy tego czego nam nie wolno/nie pasuje/itp...ja z kolei za każdym razem na wizycie u fryzjera jestem namawiana do powrotu do blondu..każdy mi mówi ze w blondzie mi lepiej ...a ja tak strasznie - tak przebardzo go nie lubię - a raczej - siebie - w nim ...
    Fajne Twoje fakty są :) podziwiam i klaskam za konsekwencje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć :)

      Ale ja kiedyś ten blond sobie walnę!:) Obawiam się tylko, czy bez pomocy fryzjera nie zamienię się w żółtego kurczaka :D

      Dziękuję za oklaski :)

      Usuń
  4. Idź do innego fryzjera, niech Ci zrobi! #YOLO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę! Mam takie siepowate włosy, że tylko ONA robi mi dobrze :D Wszystko. Prócz blondu :D

      Usuń
    2. Ej, ale to jaki Ty masz kolor włosów, jak nie blond?
      I daj namiary na fryzjerkę.

      Usuń
    3. Brąz!!! Przyszpiegowała na fejsie i już niepokój sieje :D

      Emilka Skubisz 500 133 660

      Geniusz. Ale zachowawczy :D

      Usuń
  5. Podziwiam za konsekwencję w używaniu kosmetyków. Ja non stop o czymś zapominam. Również lubię zadbanych facetów, ale nie tych zniewieściałych :D Fajne fakty i dobrze, że nie ma ich za dużo. Ciekawa z Ciebie osóbka.

    OdpowiedzUsuń
  6. kazdemu pasuje blond, tylko trzeba wybrac odcien :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję w Tobie absolutnego doradcę kosmetycznego!! Daj no jakiś kosmetyczny wpis na blogasku filmowym, bo co rzucisz komentem o kosmetykach, to jestem gotowa ci przyklaskiwać:))))

      Usuń

Anonimie, nie bądź taki, podpisz się!